onsdag 25 juni 2014

Den har ett omslag!!!

Jag hade helt missat det, men den sista boken i en av mina favoritserier har äntligen fått en omslag!!!

Serien heter Skulduggery Pleasant, och den nionde och sista boken går under titeln The Dying of the Light. Jag ser så mycket fram emot den här boken att ni kan inte föreställa er. Det är så många frågor som ska få svar och blod kommer att spillas och jag vet inte vad jag ska ta mig till.

18131799

Är det inte snyggt?!?!

Fun time is over. Mostly.
Detta är nu min catchprase.

Jag har inte recenserat alla böcker i serien (började läsa den långt innan jag började blogga) men om du är nyfiken och vill läsa de jag har skrivit så finns de på recensionssidan under namnet Landy, Derek. Och för er som inte orkar läsa några recensioner kan jag bara säga att LÄS DEN HÄR SERIEN.

2 kommentarer:

  1. Åh, har läst de första böckerna i serien någon gång för länge sedan och älskade dem, men glömde alldeles bort den efter det. Känner att jag måste ge den ett nytt försök snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det borde du absolut göra, det är en underbar serie!

      Radera