måndag 10 mars 2014

Nya Boktips

Veckans tema: astral projektion 

11362198
Auracle av Gina Rosati

16 year old Anna Rogan has a secret she's only shared with her best friend, Rei; she can astrally project out of her body, allowing her spirit to explore the world and the far reaches of the universe.

When there's a fatal accident and her classmate Taylor takes over Anna's body, what was an exhilarating distraction from her repressive home life threatens to become a permanent state. Faced with a future trapped in another dimension, Anna turns to Rei for help. Now the two of them must find a way to get Anna back into her body and stop Taylor from accusing an innocent friend of murder. Together Anna and Rei form a plan but it doesn't take into account the deeper feelings that are beginning to grow between them.

Varför jag är nyfiken: jag är sjukligt fascinerad av allt som rör astral projektion, sömnparalys, klardrömmande, etc, och därför är jag såklart redan fast för den här idén. Dessutom är det en fräsch vinklina av YA paranormal

.
.
.
Men... bara en bok den här veckan??
Ja, vanligtvis har jag ju två böcker till varje tema, men så blev det inte idag. Varför? Det här var den enda jag kunde hitta! Vilket jag tycker är fruktansvärt, för jag har ett behov av att läsa om astral projektion. Känner du till fler böcker som handlar om det? Tipsa min i sådana fall så får du en kram.

Okej, ingen kram, men jag kan säga tack flera gånger och skriva ett par hjärtan. Duger det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar