tisdag 31 december 2013

New year's resolutions

Det här inlägget handlar inte så mycket om nyårslöften som det gör om att jag funderar på att göra lite mindre förändringar här på Bokplaneten nu när det ändå blir nytt år och allting.

Först och främst funderar jag på mina recensioner. Jag har sett att en del andra bokbloggare har en så kallad 'spoiler section' där de pratar om, ja, spoilers. Hoppas att ni inte känner er förolämpade om jag hakar på och testar detta ett tag. Jag tänkte också införa en 'rekommenderas till' och 'rekommenderas inte till' sektion, för dem som inte orkar läsa hela recensionen.

Ni som faktiskt läser den här bloggen ibland (kom igen, ni måste åtminstone vara en fyra-fem stycken) har ni något ni skulle vilja se? Jag har inte gjort några omslagsspecialer på länge, och inte några boktipsinlägg (när jag plockar några titlar från min att-läsa lista och tipsar om dem) heller, ska jag ta tillbaka dem? Vill ni ha skrivtips, scener från min "bok" (den är fortfarande på g) eller fler bilder/teckningar? Eller något helt annat jag inte ens tänkt på? 

Vad vill du se mer av här på Bokplaneten?
  
pollcode.com free polls 

1 kommentar:

  1. Jag gillar allt av det du nämner och jag ser gärna fram emot sådana inlägg, men mest av allt tycker jag om när du lägger upp ett nytt kapitel från din bok. <3 Den är så spännande, och jag MÅSTE få veta vad som händer. :)

    SvaraRadera