torsdag 19 september 2013

Fragment: web series

Lalala bildkälla ---> http://www.warrenfahy.com/page_henderx.html
Jag håller just nu på att läsa en bok som heter Fragment (eller, ja, jag håller bland annat på att läsa Fragment. Andra böcker har en tendens att tränga sig på...)
   Hur som helst så var jag mitt vanliga nyfikna jag och googlade runt tills jag hamnade på författaren, Warren Fahys, hemsida. Bortsett från en del skitcoola bilder som bygger på bokens handling (titta på dem! De är så grymma!) så fanns där länkar till en webserie i tre delar som gjorts i bokens ära. Den är riktigt bra, med tanke att det är ett lågbudgetprojekt, och ger ett trevligt smakprov som verkligen visar på bokens stämning och handling. Varje avsnitt är bara i snitt 4 minuter, så jag rekommenderar starkt att du kikar lite på dem om du är nyfiken på lite riktigt märklig science fiction/monsteraction.




Och om du vill veta vad jag faktiskt tycker om boken får du vänta några dagar till så jag hinner läsa ut den sista tredjedelen och skriva en recension (spoiler jag gillar den mer och mer för varje sida slut spoiler)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar