lördag 28 september 2013

Bokmässe-bookhaul

Var på bokmässan igår (fredag) och spelade in en liten bookhaul när jag kom hem, men min dator bråkade med mig (när gör den inte det?) så jag kunde inte ladda upp den fören idag. Kom förresten på att att jag råkade inkludera en mindre spoiler gällande Tanith Low från Skulduggery Pleasant serien. Ifall du inte läst Mortal Coil kanske du ska hoppa över ca 0:58-1:05. Det är ingen stor spoiler men de flesta hatar ju att bli spoilade så jag tänkte inkludera en lite varning (och så var jag för lat för att spela in på nytt, heh).


Bokmässan var hur som helst superkul, och det var gött att vara där en fredag när det inte var fullt så mycket folk. Dock så spenderade jag skamligt mycket pengar och har satt mig själv på ett officiellt köpstopp fram tills Nyckeln kommer ut.

1 kommentar: