torsdag 2 maj 2013

Nya boktips: djurspecial!

Istället för att som vanligt bara plocka titlar från min att-läsa-lista tänkte jag den här gången välja böcker vars handling (mer eller mindre) kretsar kring djur, bara för att det är ett tema jag önskar att det fanns mer av. Jag har tidigare skrivit flera inlägg med tips på hästböcker (hästen är ett djur...) och om du kikar in under etiketten hästar så finns där rätt så många recensioner. Några få djurböcker har jag recenserat också, bland annat den mycket älskvärda Vargbröder och den svenskskrivna Afrikas Hemlighet.


The Prince Who Fell from the SkyThe Prince Who Fell from the Sky av





The Last Free Cat






Zenn Scarlett






Zoo City






Perception (Tigers' Eye, #1)






Parched






The Owl Keeper







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar