söndag 26 maj 2013

Förlåt...

Jag har visst varit väldigt inaktiv, föörlåååt. Jag har inte hunnit läsa så mycket senaste tiden. Varför? Ja, dels så har det varit mycket sista sekunden grejer i skolan, men sen har jag blivit helt besatt av mina två senaste bokprojekt och börjat måla och photoshopa mycket mer än tidigare. Sen har jag dessutom blivit extra supernördig (ja, det är ännu värre än tidigare) och börjat läsa och skriva fanfiction. Det är allt jag tänker säga om den saken.

Därför funderar jag på att göra om lite här på bloggen och lägga upp mer bilder, fotografier, filmer och texter istället för bara bokrecensioner och boktips (svårt att få till tillräckligt många inlägg när jag bara hinner läsa 4-5 böcker per månad...)

Så hoppas att jag inte skrämmer bort alla bokintresserade läsare nu, men varsågoda, här kommer lite fotografier och en teckning


Ett character sheet för Jasmine, huvudpersonen i mitt nuvarande bokprojekt. Här är hon i sin "vanliga" outfit, samt en monsterjägar-outfit, fullt inkluderad med svärd, mörkerglasögon, rökbomber och pistol. Solfjädern är ett vapen som kallas för tessen som jag blivit väldigt förtjust i att måla den senaste tiden. Är det väldigt konstigt att jag hade hur kul som helst när jag lade till blodet?

Och nu något jag aldrig gjort förut, nämligen lite vanliga bilder. Här har jag och två kompisar sminkat upp oss med sot och slitit sönder lite kläder och letat upp en väldig massa sten.

















Behöver jag ens nämna att det är mycket stort copyright på alla bilderna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar