torsdag 25 april 2013

Omslagsspecial (9)

Nytt omslagsinlägg!

Jag kan inte vara den enda som är sjukligt trött på söta tjejer i långklänningar och med fladdrande hår på bokomslag, så idag tänkte jag fokusera på böcker med tjejer som ser riktigt kick-ass ut på omslaget!






Aftermath (Sirantha Jax, #5)







One Foot in the Grave (Night Huntress, #2)

Vilken/vilka är dina favoriter?
Själv älskar jag Dualed och Endgame, men Acid är också tjusig.

Lämna gärna tips på framtida omslagsspecialer :)

5 kommentarer:

  1. Jag tänkte direkt på Soulbound när jag läste "tjejer som ser riktigt kick-ass ut på omslaget", så blev glad när den var med :)Det är nog favoritomslaget av dessa också :)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar Dualed, Acid & Angelfire, men min favorit är The Becoming. Så snygg! :)

    SvaraRadera
  3. Paksenarrion-böckerna har starka omslag :)

    SvaraRadera
  4. Stormdancer har jag själv suktat efter länge enbart pga omslaget!

    SvaraRadera