måndag 11 februari 2013

Tävling!

Rabén & Sjögren råkade skicka mig två rec-ex av den nyutgivna boken En sekund i taget. De föreslog att jag skulle ge min extrabok till någon som tycker om att läsa.

Och gissa vad? Det finns ju massor av människor där ute som gillar att läsa, så jag tänkte hålla en liten tävling! Priset är så klart Sofia Nordins bok En sekund i taget (om du vill läsa min recension av boken så klicka här). För att ha en chans att vinna behöver du bara lämna en kommentar under det här inlägget innan den sista februari, då tävlingen avslutas. Om du gör detta får du en lott. Vill du ha en extra kan du tipsa om tävlingen på din blogg (om du har någon) och länka till inlägget i kommentaren. Du får INTE en extralott av att följa bloggen, men jag blir jätteglad om du gör det ändå.

Så passa på att ta chansen att vinna en fin, sorglig och känslosam svensk post apokalyptisk bok!

En sekund i taget

14 kommentarer:

  1. Jag deltar gärna i tävlingen och har även skrivit om den på min blogg!

    SvaraRadera
  2. Jag vill också vara med i tävlingen! Låter som en jätteintressant bok. Har länkat tävlingen på min blogg: http://swebookobsession.blogspot.se/2013/02/tavling-hos-nella.html

    SvaraRadera
  3. Jag vill vara med i utlottningen! Verkar vara en riktigt bra bok.

    SvaraRadera
  4. Jag vill gärna vara med och tävla :)

    SvaraRadera
  5. Jag vill gärna vara med, fast kanske lite sent, eller?
    Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej då, man kan anmäla sig enda till den sista februari :)

      Radera
  6. Jag vill jätte gärna vara med!! :)

    SvaraRadera