onsdag 27 februari 2013

Födelsedag och statusupdate

Nu är jag myndig. Hjälp, jag kan knappt tro att jag är arton. Känner ingen skillnad precis, haha.

Varje år på min födelsedag sen, typ, nånsin, har det alltid varit slask. Varje år. Fy vad jag hatar slask. Men inte i år! Strålande sol och perfekt väder! Tyvärr hade jag otur på ett annat område och har varit superförkyld och sovit på soffan hela dagen. Jaja, grattis till mig. Jag fick i alla fall en glassmaskin i födelsedagspresent så jag är rätt nöjd ändå.

Eftersom jag varit lite dålig den senaste veckan har det inte blivit mycket läsande. Faktiskt har jag inte öppnat en bok på typ tre dagar, så det dröjer nog ett bra tag innan nästa recension droppar in. Alltså kan det vara lite inaktivt här den närmsta tiden. Jag vill förresten också påminna om att tiden för att anmäla sig till min lilla tävling snart går ut. Sista dagen för anmälan är sista februari, så skynda skynda!

11 kommentarer:

  1. Yay, grattis! Jag kände precis likadant för några månader sedan ;D

    SvaraRadera
  2. Grattis på artonårsdagen! :) Kul med en glassmaskin!

    SvaraRadera
  3. Grattis! :) Och krya på dig!

    SvaraRadera
  4. Grattis! :) Och krya på dig!

    SvaraRadera
  5. Grattis (i efterskott)!!!! :)

    SvaraRadera
  6. Stort grattis!! :D Myndighetsåldern närmar sig med stormsteg för mig också, bara åtta månader kvar!!! xD Vår familj har också en glassmaskin, sjukt gott! Krya på dig :)

    SvaraRadera