torsdag 31 januari 2013

Månadsrapport januari

The DeserterLästa böcker i januari månad:

Harry Potter och De Vises Sten av J.K. Rowling (omläsning)
Falla sönder av Tahereh Mafi
The Deserter av Peadar Ó Guilín
Juliet Immortal av Stacey Jay
Stray av Andrea K. Höst
Antal: 5 
Manga: 0
Novell: 1
Svenska: 2
Engelska: 3
Omlästa: 1
Favorit (om man inte räknar omlästa): The Desserter, en ny storfavorit! Sen var Stray väldigt bra också
Sämst: Juliet Immortal tror jag. Helt okej bok, men inte på nivå med de andra jag läst den här månaden.
Hoppsan, det var inte många böcker alls den här månaden. Jag trodde att jag skulle hinna läsa ut Ringens Brödraskap också, och tyckte om den tills jag kommit ungefär halvvägs. Där blev den bara så seeeg och jag tappade lusten helt. Har ungefär en tredjedel kvar nu, borde ta tag i det innan lånetiden går ut... Sen har jag gått och blivit förkyld också (blehh) så läslusten ligger inte precis på topp. Hoppas ni har ett bättre immunförsvar än vad jag har. Nu ska jag gå och göra lite varm choklad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar