onsdag 19 december 2012

Bookhaul dags!

Här kommer min efterlovade och ganska så försenade bookhauls. Jag fick genomlida världens krig med kameran innan det blev av (av någon underlig anledning blev hela skärmen VIT...) men till slut lyckades jag klippa ihop något. Ledsen att det är lite mörkt, men min skrivbordslampa fungerar inte riktigt som den ska... inte alls, faktiskt.

Om ni ser gardinerna röra på sig eller hör konstiga ljud från bakgrunden så, nej, det spökar inte. Men katterna tyckte att det var hur kul som helst att dra i mina gardiner. Undertecknad var inte lika road av detta.

3 kommentarer:

  1. Många bra böcker verkar du ha fått hem!:)

    SvaraRadera
  2. Synd att videon är så mörk, ser knappt de fina böckerna :( Hoppas att du gillar Beta! Tyckte om den väldigt mycket.

    SvaraRadera