torsdag 22 november 2012

Ny design!

Såhär i det dystra höstmörkret kom jag plötsligt på att det var länge sedan jag bytte header senast och att det kanske var dags för en uppfräschning av bloggen. Tänkte att jag skulle testa något nytt och klippte och klistrade ihop en salig blandning av handritat, photoshopritat och lite gamla hederliga fotografier.

Detta blev resultatet:

Om någon är nyfiken på originalskissen så ser den ut så här:

Som ni ser tog jag bort ljusstaken och kaffekoppen och bytte ut hunden, men temat är det samma.

Den gamla headern såg ut så här:


Så vad tycks? Försämring eller förbättring?

13 kommentarer:

  1. Jag tycker det var jättegrymt! :D Är det du som har ritat? Duktigt gjort :)

    SvaraRadera
  2. Grymt jobb det är supersnyggt!

    SvaraRadera
  3. Den nya är verkligen jättesnyggt gjord! :)

    SvaraRadera
  4. Det blev jättesnyggt!! :)

    SvaraRadera
  5. Åh, vad duktig du är på att rita! :) Jättefin ny header.

    SvaraRadera

  6. snyggt mörker, nästan lite dystopisk!

    SvaraRadera
  7. SV: Ja ska försöka att hitta den!

    Ja jag har sett några, typ med kakor (hahah det är vad jag räknar som mat) så det borde ju finnas :))

    SvaraRadera
  8. Fy vad cool! Verkligen snygg och annorlunda!

    SvaraRadera
  9. Den nya headern är ju helt OTROLIGT snygg! :D

    SvaraRadera