torsdag 1 november 2012

Månadsrapport oktober

Coraline
Lästa i oktober:

I'd tell you I love you, but then I'd have to kill you av Ally Carter
Coraline av Neil Gaiman
Uglies: Shay's Story av Scott Westerfeld, Devin Grayson och Steven Cumming
En tid för Mirakel av Karen Thompson Walker
The Death Collector av Justin Richards
Antal: 5
Manga: 1
Svenska: 1
Engelska: 4
Omlästa: 0
Favorit (om man inte räknar omlästa): Coraline
Sämst: Uglies: Shay's story
Ja, jag har verkligen inte hunnit med så mycket den här månaden, men jag tänker skylla på lovet, jag blir alltid jättelat på lovet och sitter och tittar på film istället. Just det, på tal om film så har jag skrivit två filmrecensioner också.
Det var väl allt för den här månaden (eller snarare förra månaden, det är ju november nu). 

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att inte bara jag hade en sämre månad:)

    SvaraRadera
  2. Coraline finns på film också, jättehemsk! Och bra! ;)

    SvaraRadera