fredag 30 november 2012

Månadsrapport november



 
 Crashed (Cold Awakening, #2) Lästa böcker i november månad:

Skulduggery Pleasant - The end of the World (novell) av Derek Landy
Skulduggery Pleasant av Derek Landy (omläsning)
Crashed av Robin Wasserman
Mortal Coil av Derek Landy
Alice in the Country of Hearts vol. 1 av Hoshino Soumei
Fruktan av Charlie Higson
Skotten från Vildmarken av Angela Dorsey

Antal: 7    
Manga: 1
Novell: 1
Svenska: 3
Engelska: 4
Omlästa: 1
Favorit (om man inte räknar omlästa): Svårt att bestämma mig mellan Fruktan, Crashed och Mortal Coil... det får bli en delad förstaplats
Sämst: Alice in the Country of Hearts av Hoshino Soumei (den var inte dålig, men minst bra den här månaden)
Inte jättemycket den här månaden heller, men kan påpeka att jag avbrutit flera böcker eftersom jag påbörjat andra. Alice in the Country of Hearts vol. 2, Namnsdagsflickan och Exiled hamnade alla på on hold när jag fick hem två rec-ex (Divergent och Dödsritten) som jag längtat efter och började läsa direkt. Dessutom har jag påbörjat den mytomspunna City of Bones som typ alla verkar dyrka. Har läst nästan hälften och är inte förälskad än, men det kanske kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar