fredag 12 oktober 2012

Posten är här!

Som jag sa i mitt bookhaul-inlägg så hade inte alla böcker trillat ner i brevlådan än, men nu har de det!


Liftaren guide till galaxen av Douglas Addams och Uglies: Shay's Story av Scott Westerfeld (samt min extremt näringsrika lunch). Shay's story har jag redan läst ut nästan halva av, manga är så trevligt lättläst. Storyn är helt okej, men jag är besviken på att ingen ser normal ut, alla är redan snygga... jaja, ni får veta mer när jag läst ut den ock skriver en recension.

Sen har vi ytterligare en bok som kommit på posten: Skotten från Vildmarken av underbara Angela Dorsey (klicka på länken för att få veta mer om henne och hennes böcker).

Som ni kan se är detta en polluxbok, men jag gick ur klubben för flera år sedan eftersom de enda böckerna jag läste var just Angela Dorseys. Detta är del två i serien Gåvan, inhandlad begagnad från Bokbörsen för bara femton kronor (billigt är alltid bra). Den här ska jag nog läsa någon dag när jag är lite trött och inte orkar med något långt och komplicerat. Ska bli härligt att sjunka ner i lite av den gamla tidens hästböcker!

1 kommentar:

  1. Liftarens guide till galaxen står bland mina olästa böcker!

    SvaraRadera