lördag 6 oktober 2012

Going BookHaul!

Då har jag gjort min allra första bookhaul video då. Ni har säkert hört det här förut, om inte från mig så från någon annan, men låter jag verkligen sådär?! Haha.



Ursäktar att kvalitén inte är den bästa, mina kamera är ganska så... dålig. Sen så blev det sämre när jag laddade upp den på YouTube också.
   Vet förresten att jag sa här att jag skulle få massa saker i brevlådan i veckan men allt har inte kommit än, så de böckerna fick tyvärr inte vara med i videon. Jag får göra ett vanligt inlägg om dem senare helt enkelt.


5 kommentarer:

  1. Superkul med en bokvideo! Vilka fina bokhyllor du har i bakgrunden också :)

    SvaraRadera
  2. En jättebra bokvideo. Härlig bokhög du hade med dig hem från bokmässan!

    SvaraRadera
  3. Svar: Började läsa Exiled igår och än så länge gillar jag den. Lite jobbigt med alla konstiga namn bara, men antar att man lär sig :)

    SvaraRadera


  4. haha
    jättefina bokhyllor i bakrunden! blir avundsjuk på dom

    SvaraRadera
  5. Kul med bokvideo =) så roligt att fler vågar! ^^
    Hoppas du kommer gilla dina köp!

    SvaraRadera