måndag 23 juli 2012

Status update

Idag har mitt sista paket från Amazon anlänt, och jag måste säga att jag börjar bli riktigt irriterad på dem. Första gången jag beställde från Amazon köpte jag en bok (The City of Ember) och fick efter några veckor veta att den var SLUT och att jag inte skulle få den (de tog så klart inte betalt för den, men ändå...)

Den här gången hände samma sak igen. Det stod att de hade boken, Extras, i lager men efter nån vecka fick jag ett mejl om att den tyvärr var slut, och alltså blev det ingen Extras för mig. Jätteirriterande. Om det stått på sidan att boken var slut hade jag kunnat köpa en annan istället. Men Amazon är ju mycket billigare än svenska bokhandlar så jag kommer nog fortsätta handla där ändå, suck.

Sak samma. Nu har jag i alla fall Libyrinth och The Last Princess i bokhyllan, och Genom dina ögon som jag höll på att läsa fick ta en paus så att jag kan börja med The last Princess istället.

Kan dessutom säga att bloggen snart fyller ett år och att jag planerar att ha en liten tävling, så håll ögonen öppna...

1 kommentar:

  1. Usch va jobbigt det låter! :/ Själv har jag hamnat i den där sitsen, att jag tycker inte att jag köper böcker.. men får ändå fler olästa i hyllan hela tiden! Jobbigt värre.. har dock idag läst ut Delirium och säger bara: OMG OMG OMG!!! :P

    SvaraRadera