onsdag 27 juni 2012

I'm walking in sunshine, ohh ooh

Här var det solsken! Efter en mulen dag har solen äntligen kommit fram. Ja, jag råkar faktiskt vara på campingsemester, men tänkte att jag kunde uppdatera lite i alla fall.


Jag, min vovve, solsken och en god bok = en bra semester
Här sitter jag alltså och spelar schack, solar och promenerar på stranden. Men har såklart plockat med mig lite semesterböcker att läsa också, men vilka kan man undra?



The green book av Jill Paton Walsh
Hästarnas dal av Jean M. Auel
After the Snow av S.D. Crockett (som jag redan läst ut och recenserat)
Cosmo Hill - Parasiterna av Eoin Colfer
Klonad nr 229 P av L.J. Singelton
Hush Money av Susan Bischoff (som e-bok)
 + att jag dessutom väntar på min bokbeställning och ett recex av Härligt oärlig av Ally Carter (tack Bazar förlag!) och om någon av dem kommer innan semestern är slut så kommer jag definitivt påbörja dem också.

Så...

Trevlig semester på er, och hoppas att ni också får sol! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar