onsdag 23 maj 2012

Woho!

Nu har jag fått mitt första recensions ex! Tack så mycket B Whalströms!

Vad är det då för bok som jag till min förvåning hittade i brevlådan i dag? Jo, det är Farlig ström av Kat Falls. Jag tyckte ju riktigt bra om första boken, Mörkt liv, och har varit nyfiken på tvåan länge. Men nu tog jag ju en tur till biblioteket igår och lånade hem fyra böcker och jag håller dessutom på att läsa Delirium, så den får snällt vänta lite. Tills dess får den stå i bokhyllan och se fin ut.







Vad lånade jag för böcker då? Ja det blev de kvarvarande delarna i Stall Norrsken serien (utom Mörkrets längan som jag faktiskt har hemma) och sedan ett impulslån som inte var alls planerat, nämligen När jag vaknar finns du inte. Har börjat läsa på den och gillat hela minnesförlustgrejen, men det har inte hänt så mycket än. Hoppas att det blir mer spännande längre fram.
   Lyckades dessutom övertala en min kompis Linnéa på bloggen Love Chivas att låna en hästbok och hoppas kunna övertyga henne att göra ett gästinlägg här senare och recensera den.

1 kommentar:

  1. När jag vaknar finns du inte är väldigt bra och jag tror att du kommer gilla den :)

    SvaraRadera