måndag 26 december 2011

Det kan dröja ett tag...

...innan det kommer en ny recension. Just nu håller jag nämligen på med två böcker, och båda går ganska segt. Grottbjörnens folk har jag läst i runt två veckor nu, är än så länge bara halvvägs, och förrutom den så kämpar jag med Das verbotene Eden: David und Juna. Behöver jag säga att tyska inte är mitt modersmål? Jag får slå upp några ord i varje mening. Men misströsta inte, jag ska komma med en ny recension...
   nån gång...

Bortsett från detta så jobbar jag dessutom på att renovera mitt rum, och idag har jag länsat bokhyllorna och lagt allting på hög mitt i rummet och precis börjat måla väggarna. Detta är också en av faktorerna till att läsningen går långsamt. Ursäkta för det.

Och så ett försenat god jul till er alla och ett för tidigt gott nytt år. Ha det så trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar