torsdag 17 november 2011

30 days of books

Day 22 – Favourite book you own

Jag äger faktiskt de flesta av mina favoritböcker, även om det finns undantag. Men här ska jag nog dra till med Hungerspelen, för det är nog den bok i hyllan som för mig är värdefullast.

Jag äger visserligen den svenska upplagan, men det här omslaget är så mycket snyggare
Ni har väl förresten inte missat att den officiella trailern till filmen finns ute nu? Om ni nu skulle ha missat det, gå genast och kolla på den!! Väldigt mycket bättre är teasern, men jag måste säga att jag fortfarande är ganska så missnöjd med Jennier Lawrence som Katniss.Hon ser för... oskyldig ut. Katniss ska vara tuffare

2 kommentarer:

  1. Svar: Hade inte heller någon aning om att Matched skulle släppas på svenska! Blev en liten överraskning när jag såg det :)

    SvaraRadera
  2. Nu slipper jag läsa den på engelska :P

    SvaraRadera