tisdag 18 oktober 2011

30 days of books

Detta är något jag sett att en massa andra bokbloggar ägnar sig åt, så jag tänkte att jag kunde hänga på
Day 01 – Best book you read last year
Är det meningen att man ska komma ihåg det? Personligen kommer jag ihåg böcker som jag gillar, men inte specifikt när jag läste dem. Och jag har då rakt inte någon lista över alla böcker som jag läste förra året. Men låt mig tänka lite...
   Jag vet ett par böcker som jag läste för ett tag sedan, Battle Royale t.ex, men det kan ha varit i våras. Sedan har vi liftarens Guide till Galaxen (jag läste alla fem böckerna i en enda stor megavolym) men jag vet inte om jag tyckte att de var tillräckligt bra. Jag tror att jag läste den sista Vargbröder boken då också, men det kan ha varit ännu längre sedan. Svårt att ge ett rakt svar, men jag satsar nog på Battle Royale.


Day 01 – Best book you read last year

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar